احیای دوباره محافل خانگی قرآن با موضوع تربیت و معارف رویکرد جدی سازمان تبلیغات اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تأکید بر اینکه موسسات نقش مهمی در احیای محافل انس با قرآن دارند گفت: محافل انس با قرآن هنوز جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا نکرده است.

 

به گزارش سراج24،حجت‌الاسلام محمدمهدی ولائی برحق مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در جلسه‌ای که با حضور مسئولان سازمان دارالقرآن الکریم و مسئولان قرآنی استان البرز برگزار شد عنوان کرد: امروز مردم با وجود مشکلات عدیده شان، اتفاقا نیاز به تقویت روحی با انس با قرآن و معارف الهی دارند.

وی افزود: در گذشته محافل زیادی با همت مسئولان برگزار شده است؛ اما حقیقت مطلب این است که هدف غایی این حرکت خوب قرآنی، تربیت جوانان و نوجوانان در راستای کسب فضایل اخلاقی و معنوی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تأکید بر اینکه سازمان دارالقرآن الکریم نقشه راه خوبی برای این مهم ترسیم کرده است، تصریح کرد: طرح " نورالثقلین" طرح جامع و خوبی است که مؤسسات قرآنی می‌توانند با استفاده از برنامه‌های اصلی و فرعی، این طرح را به‌خوبی در خانه‌ها و مساجد محله خود، اجرا کنند.

حجت‌الاسلام ولائی برحق در پایان سخنان خود با بیان اینکه بی شک استان البرز یکی از بهترین استان‌هایی است که دارای استعدادهای قرآنی است، گفت: بنده معتقدم که باید این محافل در همه خانه‌های شهروندان محترم البرزی ساری و جاری و جزو برنامه‌های هفتگی شان باشد، و این میسر نمی‌شود مگر با تلاش‌های شبانه روزی مسئولان و خادمان قرآنی، و هر فردی که به نوعی دغدغه تربیت نوجوانان و جوانان قرآنی را دارد؛ اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز این برنامه مهم را جزو اولویت‌های کاری خود دانسته و با همت و کمک قرآنیان محترم استان و آن را اجرا خواهد کرد

اخبار مرتبط