توزیع بیش از هفتصد کارت هدیه دو میلیون ریالی بین نیازمندان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلسله گفت: به منظور کمک به نیازمندان در قالب رزمایش مواسات و همدلی، 725 کارت هدیه ۲ میلیون ریالی بین خانواده‌های کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

به گزارش سراج24، حجت‌الاسلام سیدنصرت اله موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با اعلام این خبر، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مواجه شدن اقشار مختلف جامعه با مشکلات اقتصادی اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی به منظور دستگیری و کمک به خانواده های نیازمند و آسیب پذیر از مهمترین برنامه هایی است که در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله و مجموعه های وابسته به این اداره است.

وی افزود: مبلغان دینی و فعالان مذهبی در تمام نقاط کشور از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا با عزمی راسخ برای پیشگیری از این ویروس وارد میدان شدند و در این بازه زمانی چند ماهه اقدامات بسیار خوبی در زمینه جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران و توزیع بین اقشار نیازمند انجام دادند.

مطالعه بیشتر:

وصیت پاسدار شهید سید مجتبی میر فارسی درباره سرافرازی مردم ایران

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه اظهار داشت: در همین راستا همزمان با هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با همکاری بنیاد علوی، تعداد ۷۲۵ کارت هدیه دو میلیون ریالی به ارزش یک میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون ریال بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع کرد و زمینه حمایت از قشر مستضعف جامعه را فراهم آورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توزیع این کارت ها در سطح شهرستان با همکاری هیئات مذهبی، هیئت امنای مساجد، روحانیون مستقر، مبلغین، مبلغات و گروه های جهادی انجام شد.

اخبار مرتبط

تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

واریز هدیه ۲ میلیونی آموزش و پرورش به حساب معلمان

وزیر ارشاد در ضیافت افطار سازمان سینمایی با سینماگران چه گفت؟