سلیمی :

طرفداران مذاکره با آمریکا از شهادت سردار سلیمانی درس بگیرند

سخنگوی کمیسیون شوارها و امور داخلی مجلس گفت: ضروری است که طرفداران مذاکره با آمریکا اظهارات و اقدامات ترامپ را مدنظر قرار دهند تا شاید در افکار آنها تأثیرگذار باشد که دست از مذاکره با این کشور بردارند.

به گزارش سراج24، اصغر سلیمی اظهار کرد: در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهدایی که به همراه این دو بزرگوار به شهادت رسیدند، همه تفکرات، گرایشات و جریانات سیاسی مختلف حضور داشتند و در کنار مردم به عزاداری می‌پرداختند.

وی افزود: این پدیده کم‌نظیر نشان می‌دهد مردم امنیتی را که در کشور وجود دارد، باید قدردانش باشند و برای حفظ آن تلاش کنند؛ بنابراین با حضور خود در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی قدردانی و سپاسگذاری خود را از سردار و همرزمان شهیدش اعلام کردند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم چیزی نبود که بتوان آن را با قلم توصیفش کرد و باید آن را به تصویر کشید و درک کرد؛ زیرا این پدیده کم‌نظیر بدون هیچ‌گونه اجباری رقم خورده بود و همه مردم با میل خود در این مراسم حضو یافتند.

سلیمی با بیان اینکه اگر آمریکا می‌دانست شهادت سردار سلیمانی چنین اتحاد و همدلی ملی را در داخل ایران به وجود می‌آورد، هرگز دست به چنین اقدام وحشیانه‌ای نمی‌زد، گفت: تأثیری شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در وحدت ملی بسیار تأثیرگذار بود؛ لذا شاهد هستیم که دشمن اسطوره‌های ملی ما را هدف قرار داده، پس نباید هیچ‌گونه اعتمادی به آمریکا و غرب داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون شوارها و امور داخلی با بیان این مطلب که مردم به خوبی فهمیده‌اند که آمریکا و متحدانش در غرب و منطقه هیچ رحمی به ملت ایران نمی‌کنند، یادآور شد: من معتقدم همه جریانانات و گروه‌ها متفق القول هسستند که سردار سلیمانی حافظ امنیت کشور بود و آمریکا به دنبال ناامنی ایران است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدید ترامپ در حمله به 52 نقطه فرهنگی کشورمان گفت: آمریکا که خودش فرهنگ غنی ندارد، رئیس جمهور بی‌فرهنگ و بی‌هویتش می‌خواهد کشورهایی با هویت و فرهنگ چندهزار ساله را ویران کند.

اصغری تأکید کرد: دنیا الان به خوبی درک می‌کند که ترامپ به هیچ چیزی اعتقاد ندارد و ضروری است که طرفداران مذاکره با آمریکا  اظهارات و اقدامات ترامپ را مدنظر قرار دهند تا شاید در افکار آنها تأثیرگذار باشد که دست از مذاکره با این کشور بردارند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

توضیحات قالیباف درباره نحوه رسیدگی به جداول بودجه در جلسه غیرعلنی مجلس