شیری: از رفتن به استادیوم نقش جهان ترسی نداریم

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: سپاهان تیم بزرگی است و این بازی شرایط خاص خود را دارد، اما سعی داریم بهترین نتیجه را مقابل آن‌ها بگیریم. از رفتن به استادیوم نقش جهان ترسی نداریم.

به گزارش سراج24، مهدی شیری بازیکن تیم پرسپولیس ایران بعد از بازی مقابل السد قطر و حذف سرخ‌ها از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و حق ما حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نبود، داور از ما ۶ امتیاز گرفت. ما بازی‌های قبل هم خیلی خوب بودیم، اما از داروی لطمه خوردیم.

شیری در مورد تقابل با عبدالکریم حسن بهترین بازیکن سال گذشته آسیا گفت: اگر بازیکنی بهترین بازیکن سال آسیا می‌شود حتما فاکتور‌های لازمه را داشته است. ما توانستیم در این بازی او را به خوبی مهار کنیم.

او ادامه داد: ژاوی بازیکن بسیار بزرگی در سطح بین الملل است. از اینکه با ما عکس تیمی گرفت از وی تشکر می‌کنم و امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق باشد.

وی در مورد وضعیت سید جلال حسینی که به دلیل مصدومیت بازی نکرد گفت: سید جلال به دلیل مشکلی که داشت حتی با وجود اینکه گرم کرده بود، نتوانست در بازی حضور پیدا کند.

شیری در پایان گفت: بازی مقابل سپاهان بازی سختی خواهد بود. سپاهان تیم بزرگی است و این بازی شرایط خاص خود را دارد، اما سعی داریم بهترین نتیجه را مقابل آن‌ها بگیریم. از رفتن به استادیوم نقش جهان ترسی نداریم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط