حدادی: اولین مدال بسکتبال جوانان که در سال ۲۰۰۲ را به موزه ورزش ایران تقدیم کردم

من ۲ لباس و اولین مدال بسکتبال جوانان که در سال ۲۰۰۲ کسب کردم را به موزه ورزش ایران تقدیم کردم. امیدوارم با این اقدام دل مردم را شاد کرده باشم.

به گزارش سراج24، حامد حدادی ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: افتتاح موزه ورزش یکی از اقدامات مثبت صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک است که جای تقدیر دارد. بسیار خوشحالم که در افتتاح موزه ورزش حضور داشتم و اقدامات بزرگان ورزش ایران را از نزدیک مشاهده کردم. امیدوارم در آینده قهرمانان ورزشی مدال هایشان را بیشتر کنند. این موزه باعث شد قهرمانان گذشته‌ی ورزشی کشور را بشناسیم و آن‌ها را از نزدیک ببینم.

او افزود: من ۲ لباس و اولین مدال بسکتبال جوانان که در سال ۲۰۰۲ کسب کردم را به موزه ورزش ایران تقدیم کردم. امیدوارم با این اقدام دل مردم را شاد کرده باشم. باعث غرور و افتخار بود که قهرمانان قدیمی را از نزدیک دیدم و این اتفاق باعث می‌شود تلاشم را بیشتر کنم تا مدال‌های بیشتری کسب کنم.

او در پایان درباره جلسه خصوصی درباره تیم ملی با رئیس فدراسیون و صالحی امیری عنوان کرد: در آینده صالحی امیری درباره‌ی این جلسه اطلاع می‌دهد که چه چیزی در این جلسه‌ی خصوصی مطرح شده است. این جلسه خصوصی بوده و نمی‌توانم درباره تیم ملی اظهار نظر کنم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط