مرحوم صفوی به کدام تیم علاقمند بود؟

بهنام صفوی صبح امروز دار فانی را وداع گفت. این خواننده پاپ مدت ها با بیماری دست و پنجه نرم می کرد. او هم از جمله چهره هایی بود که به شدت فوتبال را پیگیری می کرد.

به گزارش سراج24، بهنام صفوی صبح امروز دار فانی را وداع گفت .این خواننده پاپ مدت ها با بیماری دست و پنجه نرم می کرد. او هم از جمله چهره هایی بود که به شدت فوتبال را پیگیری می کرد و همیشه خودش را یک استقلالی دو آتیشه می خواند. او در مصاحبه ای معروف گفته بود: «استقلالی دو آتیشه هستم. از آن طرفدارهایی که با شکست تیم خیلی غصه می‌خورم. هواداران قطعا می‌دانند که علایق شخصی آدم‌ها به شغل حرفه‌ای ربطی ندارد و من وقتی می‌خوانم برای هر دو گروه، چه استقلالی و چه پرسپولیسی می‌خوانم.»

انتهای پیام/

اخبار مرتبط