منصوریان: در نیمه دوم حریف از ما بازی بهتری انجام داد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در نیمه دوم حریف از ما بازی بهتری انجام داد اما ما خوش شانس بودیم که توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم و به مرحله حذفی صعود کنیم.

به گزارش سراج24، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پس از دیدار مقابل الزورا عراق اظهار کرد: بازی خوبی را از هر ۲ تیم شاهد بودیم و تماشاگران از این دیدار لذت بردند.

او در ادامه گفت: باید اعتراف کنم که در نیمه دوم حریف از ما بازی بهتری انجام داد اما ما خوش شانس بودیم که توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم و به مرحله حذفی صعود کنیم.

منصوریان درباره کیفیت فنی ذوب آهن بیان کرد: راه سختی را در پیش داریم و در ادامه باید عملکرد بهتری داشته باشیم تا به مراحل بالاتر صعود کنیم. هنوز چیزی برای ما تمام نشده است. در دیدار مقابل النصر عربستان برای صدرنشینی به میدان می رویم و این مسئله هم برای بازیکنان و هم برای من بسیار اهمیت دارد.

وی در خصوص حذف سرخابی های پایتخت از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تلاش می کنیم تا جای این ۲ تیم را پر کنیم و با قدرت به مسیرمان ادامه خواهیم داد.

منصوریان در پایان گفت: به فوتبال عراق باید تبریک بگویم، هواداران در عراق به خوبی از تیمشان حمایت کردند و فکر می کنم عراق می تواند یکی از مدعیان فوتبال در باشگاه های آسیا باشد. چنین تماشاگرانی را فقط ایران و عراق دارند و امیدوارم از این پتانسیل به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط