امیرحسین فتحی به دوحه می‌رود

مدیرعامل استقلال امشب «یکشنبه» به اردوی آبی پوشان در دوحه ملحق می‌شود.

به گزارش سراج24، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال امشب راهی دوحه می‌شود تا به اردوی آبی پوشان در این کشور اضافه شود.

پیش از این نیز هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال نیز همراه با کاروان استقلال راهی قطر شده بود.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و الهلال عربستان فردا ساعت ۲۱:۳۰ در دوحه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط