هفته بیست‌وپنجم بوندس‌لیگای آلمان؛

شکستی دیگر برای نورنبرگ در بوندس لیگا

امشب تیم فوتبال هوفنهایم مقابل نورنبرگ قعرنشین به پیروزی دو بر یک دست یافت.

به گزارش سراج24، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم بوندس‌لیگای آلمان ، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال هوفنهایم مقابل نورنبرگ قعرنشین به پیروزی دو بر یک دست یافت.

آندری کراماریچ در دقایق ۲۵ (پنالتی) و ۷۸ برای هوفنهایم گلزنی کرد و تنها گل نورنبرگ را هم هانو بهرنس در دقیقه ۶۱ به ثمر رساند.

شاگردان یولیان ناگلزمن با این برد ۳۷ امتیازی شدند و خود را تا رده هشتم جدول رده‌بندی بوندس لیگا بالا کشیدند. تیم نونبرگ نیز با ۱۳ امتیاز قعرنشین است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط