استقلالی‌ها با ۴ بازیکن مصدوم و محروم

آبی‌های دیار کارون در دیدار با صنعت نفت آبادان سعید زارع، احمد آل نعمه و مهرداد پورابوالقاسم را به دلیل مصدومیت و مصطفی کیانی و وحید خشتان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

به گزارش سراج24، بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان که با هدایت کریم بوستانی در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند، پس از پایان بازی ۲ روز به استراحت پرداختند و سپس برای دیدار با شاگردان سرجیو آماده شدند.

استقلالی‌ها در لیگ هجدهم پس از کسر ۶ امتیاز از سوی فیفا با وضعیت بحرانی مواجه شدند و در ۱۸ بازی تنها ۶ امتیاز کسب کردند تا نامزد اصلی سقوط به لیگ دسته اول باشند. این تیم پس از ۳ شکست پیاپی در لیگ باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود که دیداری سخت محسوب می‌شود.

آبی‌های دیار کارون برای این دیدار سعید زارع، احمد آل نعمه و مهرداد پورابوالقاسم را به دلیل مصدومیت و مصطفی کیانی و وحید خشتان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. البته شنیده می‌شود آل نعمه مصدوم نیست و دلایل دیگری سبب شده تا او در ۲ هفته گذشته در فهرست بوستانی برای حضور در بازی‌های لیگ قرار نگیرد.

دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه ۲ - ۲ به اتمام رسید و استقلالی‌ها امیدوار هستند با پیروزی مقابل شاگردان سرجیو بتوانند امتیاز بدست آورند.

۲ گل استقلال خوزستان در بازی رفت را وحید خشتان به ثمر رساند که در دیدار فردا (جمعه) غایب است.

گفتنی است، ذوب آهن اصفهان، سپیدرود رشت و استقلال خوزستان سه تیم پایین جدولی هستند که احتمال سقوط به لیگ دسته اول آن‌ها را تهدید می‌کند. آبی‌ها در لیگ هجدهم ۲ پیروزی و ۶ تساوی کسب کردند و متحمل ۱۰ شکست شدند.

دیدار استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶ جمعه ۳ اسفند برگزار می‌شود و باید دید آبی‌های دیار کارون از طلسم عدد ۶ رهایی پیدا می‌کنند یا خیر؟

انتهای پیام/

اخبار مرتبط