به گزارش سراج24، سلیم جوهری رئیس سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ در این باره گفت: زمانی که شهروندان با سامانه 137 تماس می گیرند این سامانه پیام ها را به واحدهای اجرایی ارجاع میدهد؛ اگر شهروندان از اقدامات صورت گرفته راضی نباشند با سامانه 1888 تماس گرفته و اعتراض خود را اعلام میکنند و ما نیز یک پیام دیگر ثبت میکنیم.
وی ادامه داد: برای یک موضوع دو پیام ثبت میشود به همین دلیل فرآیند را اصلاح میکنیم که اگر شهروندان با سامانه 137 تماس گرفته و موضوع خود را اعلام کرده باشند؛ اگر دوباره در مورد همان پیام با 1888 تماس بگیرند و کد پیگیری را اعلام کنند، دیگر اپراتور 1888 پیام را ثبت نمیکند و در فرآیند سامانه 137 تذکری را برای آنها ثبت میکند.
جوهری افزود: کارهای نرمافزاری انجام شده و از این هفته کار آغاز میشود و با این اقدام ضمانت اجرایی پیامهای شهروندان بالا میرود.
وی با بیان اینکه 1888 نقش نظارتی دارد،گفت: وقتی تذکر ثبت میشود، برای واحد اجرایی نمره منفی دارد.
این قام مسئول با بیان اینکه در این فصل شکایت از سد معبرها به 137 و 1888 زیاد است،گفت: سد معبرهای هر سال در شب عید بیشتر میشوند.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از پیامها پاسخ داده نمیشود، گفت: روزی 6 هزار تماس گرفته میشود بخشی از تماسها در کوتاهمدت قابل اجرا و برخی نیاز به زمان دارد اما اگر پیامی انجام نشود، ما تذکر میدهیم و امتیاز منفی ثبت میشود و موضوع را پیگیری میکنیم و با عواملی که کوتاهی کرده باشند برخورد میشود.
انتهای پیام/
0نظر