"قندیل‌های شکسته" با آشنایی فرح و محمدرضا پهلوی به پایان می‌رسد

تهیه کننده و کارگردان "قندیل‌های شکسته" از پخش آخرین قسمت این سریال با موضوع زندگی اعلم و نحوه آشنایی فرح و محمدرضا پهلوی خبر داد.

 

به گزارش «سراج24»، مهرداد گودرزپور تهیه‌کننده و کارگردان "قندیل‌های شکسته" درباره این سریال 10 قسمتی گفت: دهمین و آخرین قسمت سریال "قندیل‌های شکسته" با موضوع زندگی محمدرضا پهلوی امشب 5 اسفند از شبکه یک پخش می‌شود.
 
 
وی افزود: در پنج قسمت اول این سریال داستان تولد تا مرگ محمدرضا پهلوی را مرور کردیم و در شش قسمتی که از این هفته و یکشنبه 29 بهمن ساعت 18:20 از شبکه یک پخش آن آغاز شد، زندگی اشرف اعم از تولد، نزدیکان و ارتباطات او سخن گفتیم که البته این مسئله از قسمت شش تا هشت سریال را به خود اختصاص می‌دهد.
 
وی افزود: در قسمت 9 و 10 نیز زندگی اعلم مرور می‌شود و البته گریزی به فرح و آشنایی او با محمدرضا شاه نیز زده می‌شود که امشب پخش خواهد شد.
 
 
شهریار فخاری نقش محمدرضا پهلوی، الناز بهمن‌زاد فرح دیبا، پریسا جهانگیری دوران جوانی اشرف پهلوی و هما خاک‌پاش دوران پیری، محمد ابهری امیرعباس هویدا، علی اصغر کاووسی نقش اسداله علم، محمد برسوزیان سپهبد فضل اله زاهدی و ابراهیم شجاعی نقش ارتشبد فردوست را در این مجموعه بازی می‌کنند.
 
"قندیل‌های شکسته" با بررسی شخصیت‌های تاریخی معاصر با فرم بازسازی و مستند در 10 قسمت 30 دقیقه‌ای به سفارش مرکز بسیج صداوسیما ساخته شد که از 18 بهمن از شبکه یک سیما ساعت 18:10 پخش می‌شود و امشب آخرین قسمت آن روی آنتن خواهد رفت.
اخبار مرتبط

پاسخ وزیر ارشاد درباره ساخت فیلم بدون مجوز رسول‌اف

پاسخ وزیر ارشاد درباره ساخت فیلم بدون مجوز رسول‌اف

امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد