حاج‌صفی: شرمنده مردم شدیم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان، درباره استقبال باشکوه مردم از کاروان تیم ملی کشورمان گفت: فقط این مطلب را می گویم که ما شرمنده مردم شدیم.

به گزارش سراج24، احسان حاج صفی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی در فرودگاه امام خمینی اظهار کرد: دلیل خاصی ندارد که درباره تیم ملی فوتبال صحبت نمی کنم.

او درباره استقبال باشکوه مردم از کاروان تیم ملی کشورمان گفت: فقط این مطلب را می گویم که ما شرمنده مردم شدیم.  

حاج صفی درباره اینکه چرا در زمان دریافت گل اول به داوری اعتراض کردند، اظهار کرد: لطفا سئوال حاشیه ای نپرسید. 

اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از شکست برابر تیم ملی ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا و حذف از این رقابتها امشب به کشورمان بازگشت. 

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط