یک مقام آگاه:

می‌توانیم قیمت بسته‌های اینترنتی را 13 الی 14 برابر قیمت فعلی بالاتر ببریم

یک مقام آگاه گفت: قیمت فعلی بسته‌های اینترنتی از سقفی که رگولاتوری معین کرده، خیلی پایین‌تر است و ما می‌توانیم تا 13 الی 14 برابر قیمت فعلی را بالاتر ببریم.

یک مقام آگاه در گفت‌وگو با سراج24 در خصوص گران شدن بسته‌های اینترنت گفت: در تعیین قیمت برای بسته‌های اینترنتی، رگولاتوری برای ما سقف و کف تعیین می‌کند و ما با در نظر گرفتن بازار و مشتریان خود، برای بسته‌ها قیمت تعیین می‌کنیم. قیمت فعلی بسته‌های اینترنتی از سقفی که رگولاتوری معین کرده خیلی پایین‌تر است و حتی ما می‌توانیم تا 13 الی 14 برابر قیمت فعلی را بالاتر ببریم.
وی افزود: بحث تعرفه‌گذاری بسته‌های اینترنتی بر مبنای زمان، حجم و سرعت اینترنت از حیطه‌ی اپراتورها خارج است و تعیین این موارد بر عهده‌ی رگولاتوری‌ست.
این مقام آگاه درباره‌ی طرح ادعای وجود ربا در سرویس چتر اضطراری شرکت همراه اول تصریح کرد: در حال حاضر شرکت همراه اول سرویس چتر اضطراری را ارائه نمی‌دهد و این سرویس به شرکت ستاره اول که یکی از زیر مجموعه‌های همراه اول می‌باشد، واگذار شده است. هیچ‌گونه ربایی در این طرح وجود ندارد و تنها مبلغ 40 تومان کارمزد به هزینه‌ی درخواستی اضافه می‌شود که این مبلغ تنها به عنوان کارمزد لحاظ می‌شود نه سودی که ربا باشد.
انتهای پیام/
 

اخبار مرتبط

دو ماهواره سنجشی و مخابراتی آبان ماه پرتاب می شوند

سرعت اینترنت تا خرداد ۳۰درصد افزایش می یابد