با «حلقه نیاوران» نمی‌توان کشورداری کرد

دبیر سیاسی جبهه اعتدالگرایان با تأکید براینکه با حلقه نیاوران نمی‌توان کشورداری کرد، گفت: مشکل کابینه به خاطر تنگ‌نظری‌های نوبخت است.

به گزارش سراج24، جمشید ایرانی دبیر سیاسی جبهه اعتدالگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره استعفای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کابینه اظهار داشت: انتقادی که آقای قاضی‌زاده به دولت داشت از همان جنس انتقاد آقای آخوندی بود و آن اینکه دولت فاقد راهبرد و برنامه است.

وی افزود:‌ متأسفانه امروز به دلیل عملکرد ضعیف دولت و فاقد برنامه بودن همه بنا دارند که راهشان را جدا کنند و این به دلیل این است که هیچکس در دولت سرجای خودش نیست.

دبیر سیاسی جبهه اعتدالگرایان ادامه داد: اصلاح‌طلبان نیز همه یکی پس از دیگری از دولت روحانی جدا می‌شوند و آقای جهانگیری نیز انتقادات زیادی به دولت دارد که عدم اختیار وی در تغییر منشی فقط به کنایه پیاده شدن اصلاح طلبان از کشتی دولت، یکی از این انتقادات بود و خروج نیلی و طیب نیا هم از این جنس بود.

ایرانی با تأکید براینکه با حلقه نیاوران نمی‌توان کشورداری کرد، گفت: مشکل کابینه به خاطر تنگ‌نظری‌های نوبخت است و البته آقای نوبخت هم در حوزه مهار تورم بزرگترین ضربه را متوجه دولت روحانی کرد چرا که با این روند تولید و اشتغال کشور خوابید.

وی در پایان تأکید کرد: دولت آقای روحانی باید تا دیر نشده اصلاحات اساسی را در خود ایجاد کند و چون با توجه به این شرایط در کوتاه مدت تبدیل یک دولت ورشکسته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط