غفوری: بازی دوستانه مقابل فلسطین نمی‌تواند ملاک قضاوت باشد

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: هدف تیم ما هم فقط قهرمانی است و همه بچه ها نیز به همین موضوع فکر می کنند. بازی دوستانه مقابل فلسطین نمی تواند ملاک قضاوت باشد.

به گزارش سراج24، وریا غفوری بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از دیدار مقابل تیم فوتبال فلسطین در مورد این بازی گفت: با حریف نا شناخته ای بازی داشتیم و در کل به نظرم بازی خوبی بود. این بازی ها بیشتر برای هماهنگی و آماده سازی تیم برگزار می شود و شرایط بد نبود.

او در مودر بازی های دوستانه گفت: بازی دوستانه را برای آمادگی بیشتر تدارک می بینند اما به هر حال باید بهتر از این ها بازی کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم. باید شرایط آمادگی مان را بهتر کنیم. تمام بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم و با آمدن آنها شرایطم بهتر خواهد شد و قویتر از این می توانیم فوتبال بازی کنیم.

غفوری در مورد اینکه تیم فوتبال فلسطین نسبت به گذشته پیشرفت کرده است گفت: تیم فوتبال فلسطین را آنالیز کرده بودیم و یک بازی از آنها تماشا کردیم و تیم قابل احترامی نشان دادند. نسبت به گذاشته پیشرفت بسیار زیادی داشتند.

او در مورد اینکه آیا تیم ملی می تواند قهرمان جام ملتهای آسیا شود یا خیر گفت: کسب عنوان قهرمانی در جام ملت های آسیا کار بسیار دشواری خواهد بود اما هدف تیم ما هم فقط قهرمانی است و همه بچه ها نیز به همین موضوع فکر می کنند. بازی دوستانه مقابل فلسطین نمی تواند ملاک قضاوت باشد و بگوییم که تیم ما نمی تواند قهرمان شود. در آینده بهتر خواهیم شد و امیدواریم پله پله به پیش برویم و به چیزی که می خواهیم برسیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط