احمد نوراللهی:

امیدوارم که پرچم کشورمان در رقابت ها جام ملت های آسیا، به اهتزاز در بیاید

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: آرزوی هر ایرانی است که تیم ملی در بازی های جام ملتهای آسیایی به موفقیت برسد و امیدوارم که پرچم کشورمان در این رقابت ها به اهتزاز در بیاید.

به گزارش سراج24، احمد نوراللهی بازیکن تیم ملی فوتبال درباره وضعیت اردوی تیم ملی در قطر اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی در این چند روز داشتیم و بازیکنان به هماهنگی مناسبی دست یافتند و منتظریم که بازی فردا برگزار شود و بازیکنان در این دیدار تدارکاتی قبل از جام ملت های آسیا به آمادگی برسند. 

او درباره وضعیت کمپ تمرینی در قطر بیان کرد: وضعیت کمپ تمرینی خوب است و زمین تمرین و امکانات عالی در اینجا وجود دارد و مهمترین مسئله این است که زمین تمرین خوب در اختیار بازیکنان است تا به خوبی تمرین کنند و به آمادگی بیشتر برسند. بازی های دوستانه که پیش رو داریم خیلی به تیم ملی کمک می کند و امیدواریم که تیم ملی بتواند نتایج خوبی بگیرد. 

نوراللهی درباره اینکه 3 روز دیگر لیست نهایی اعلام شود و به نظرش در این لیست قرار دارد یا نه! گفت:  به هر حال لیست تیم ملی چند روز دیگر اعلام می شود و اگر در فهرست نهایی قرار بگیرم تلاش خود را می کنم و اگر در ترکیب نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و اینکه هر اتفاقی رخ می دهد برای مردم ایران خوب باشد و دل مردم شاد شود و تیم ملی بتواند به قهرمانی در جام ملتهای آسیا دست یابد. 

بازیکن تیم ملی در پایان درباره  اردوی بلند مدت تیم ملی و اینکه آیا همدلی در بین بازیکنان تیم ملی وجود دارد، گفت: همه مسائل از جمله فضای تیم ملی خوب است و همدلی  و هماهنگی در بین بازیکنان وجود دارد و آرزوی هر ایرانی است که  تیم ملی در بازی های جام ملتهای آسیایی به موفقیت برسد و امیدوارم که پرچم کشورمان در این رقابت ها به اهتزاز در بیاید. 

انتهای پیام/ 

اخبار مرتبط