محجوب: غیبت در رقابت‌های پایانی سال ۲۰۱۸ باعث کاهش رنکینگ شد

غیبتم در رقابت‌های پایانی سال ۲۰۱۸ باعث شد رنکینگم کاهش پیدا کند، اما تلاش می‌کنم که با حضور موفق در رقابت‌های جهانی و آسیایی بتوانم رنکینگ المپیکی ام را ارتقا دهم.

به گزارش سراج24، جواد محجوب ملی پوش جودو کشورمان، بیان کرد: در بازی‌های آسیایی جاکارتا از ناحیه زانو مصدوم شدم و زمانی که در رقابت‌های جهانی باکو شرکت کردم میزان مصدومیتم بیشتر شد و مجبور شدم برای جراحی مدتی از مسابقات و تیم ملی دور باشم.

او ادامه داد: غیبتم در رقابت‌های پایانی سال ۲۰۱۸ باعث شد رنکینگم کاهش پیدا کند، اما تلاش می‌کنم که با حضور موفق در رقابت‌های جهانی و آسیایی بتوانم رنکینگ المپیکی ام را ارتقا دهم تا در فاصله حدود ۸ ماه تا شروع المپیک ۲۰۲۰ توکیو بتوانم سهمیه ام را قطعی کنم.

محجوب تصریح کرد: در دوره قبل در فاصله کمتر از ۳ ماه سهمیه المپیک را قطعی کردیم و همین موضوع باعث شد فرصتمان برای ریکاوری و تمرین کم باشد، اما این بار تلاش می‌کنیم تا در فاصله طولانی تری سهمیه را بدست آوریم تا غیبت در رقابت‌های مختلف به دلیل ریکاوری و تمرین در کسب سهمیه نتیجه منفی نداشته باشد.

او افزود: خوشبختانه عمل جراحی ام به خوبی انجام شد و اکنون مراحل فیزیوتراپی را پشت سر می‌گذارم و تمرین با کش و وزنه را آغاز کردم و طی صحبتی که با محمد منصوری سرمربی تیم ملی داشتم در صورت آغاز اردو‌ها با انجام تست بازگشت به ورزش، به تیم ملی برمی گردم و در رقابت‌های آسیایی که فروردین ماه در ابوظبی برگزار می‌شود شرکت خواهم کرد.

ملی پوش جودو عنوان کرد: تمرینات بدنسازی ام آغاز شده و تمرینات هوازی را از ماه آینده آغاز می‌کنم تا بتوانم به طور کامل برای مسابقات بین المللی آماده شوم.

محجوب بیان کرد: متاسفانه فدراسیون پزشکی ورزشی در زمان مصدومیتم حمایت چندانی از من نکرد و درصد خیلی کمی از هزینه‌ای که به طور شخصی برای درمانم پرداخته بودم را به من برگرداند و از این بایت از مسئولان این فدراسیون گلایه‌مند هستم چرا که باید حمایت بیشتری از ملی پوشان انجام دهند.

ملی پوش جودو در پایان گفت: هنوز تا آغاز رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو زمان زیادی مانده است و مطمئن هستم که با حضور در مسابقات مختلف می‌توانم رنکینگ جهانی و المپیکی ام را به زیر ۱۰ برسانم و شرایط را برای کسب سهمیه قطعی کنم.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط