حسن روشن:

شفر مقصر اصلی ناکامی استقلال است

پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: شفر مقصر اصلی تمام این اتفاقات است، چون او بازیکنان را قبول کرده و قرارداد‌ها بسته شده است. بهترین زمان برای یارگیری استقلال وقتی بود که شفر در مرخصی به سر می‌برد.

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال، در مورد حضور تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و گروهی که در آن قرار گرفته است گفت: با توجه به شرایط فعلی استقلال مسئولان باشگاه می‌توانند با یک عذرخواهی از شرکت در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا صرف نظر کنند. با این وضع استقلال و گروه مرگی که در آن قرار گرفته است چیزی جز آبروریزی بدست نخواهیم آورد.

او ادامه داد: مدیران استقلال اگر فکر می‌کنند در این وضعیت می‌توانند چند بازیکن خوب به تیم اضافه کنند و شرایط را تغییر دهند از همین الان باید دست به کار شوند تا برای ۴ ماه دیگر که مسابقات آغاز می‌شود آماده شوند. اما اگر نمی‌توانند این کار را انجام دهند بهتر است از هوداران عذرخواهی کنند و قید شرکت در این بازی‌ها را بزنند. با این تیم نباید در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت.

حسن روشن در مورد بدهی‌های باشگاه استقلال به بازیکنان خارجی و مشکلاتی که این روز‌ها با آن درگیر است گفت: ۱۰ درصد از مشکلات موجود تقصیر مدیریت جدید، ۴۰ درصد از اتفاقات تحت تاثیر عملکرد مدیران پیشین استقلال و ۵۰ درصد مشکلات به خاطر شفر است.

او ادامه داد: آن ۱۰ درصدی که می‌گویم تقصیر مدیریت جدید است به این علت است که شرایط را پذیرفته است. مدیریت جدید در ابتدای فصل از تمام شرایط موچود اطلاع داشته است و آن را پذیرفته است. حال آن‌ها مشکلات را بر گردن مدیریت قدیم بباشگاه می‌اندازند.

روشن در مورد مدیران پیشین استقلال گفت: من از همان اول گفتم افتخاری و توفیقی چیزی از فوتبال نمی‌فهمند. من نمی‌خواهم بگویم این آقایان دلال بازی کرده اند، اما در زمان مدیریت پیشین این اتفاق افتاده است. کسی که این قرارداد‌ها را امضا کرده است مقصر اصلی است.

او در مورد شفر گفت: من می‌گویم شفر مقصر اصلی تمام این اتفاقات است، چون او بازیکنان را قبول کرده و قرارداد‌ها بسته شده است. بهترین زمان برای یارگیری استقلال وقتی بود که شفر در مرخصی به سر می‌برد. اهمیت ندادن به مسئله نقل و انتقالات تیم بزرگی مثل استقلال نشان می‌دهد که دست دلال‌ها در کار بوده است. او بازیکنان خارجی به تیم آورده است که هیچکدام بدرد نمی‌خورند و با این سطح بازی شاید بتوانند در لیگ آزادگان فوتبال بازی کنند. بازیکن خارجی که قرار است برای تیم استقلال بازی کند باید بهترین خارجی باشد که می‌توان به این تیم آورد.

روشن در مورد جذب بازیکن جدید در نیم فصل گفت: در نیم فصل باشگاه استقلال نمی‌تواند بازیکنانی که بدردش می‌خورند به تیم اضافه کند. مدیران در نیم فصل کدام بازیکن خوبی را می‌توانند از تیمش جدا کنند؟ مثلا علیپور را میخواهند به تیم اضافه کند؟! پرسپولیس دیوانه است که چنین بازیکنی را از دست بدهد. باقی تیم‌ها هم همینطور هستند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط