مسئول غرفه وارثان انتظار:

رسانه های انقلاب اسلامی برای مبارزه با جنگ رسانه ای دشمن نیاز به انسجام عملی دارند

مسئول غرفه ی وارثان انتظار گفت: رسانه های انقلاب اسلامی برای اینکه بهتر و مفید تر در جامعه ظاهر شوند، باید بیشتر کار کنند زیرا جبهه دشمن بسیار دقیق و منسجم در این زمینه فعالیت کرده است.

به گزارش «سراج24»علی جوانعلی در گفتگو با ستاد خبری نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی درباره عملکرد این موسسه اظهار داشت: کانون ما در سال 86 تاسیس شده است و در زمینه ی آموزشی و تولید نرم افزارهای چند رسانه ای با موضوع انتظار و مهدویت فعالیت می کند و اخیرا باتوجه به نیازی که احساس می شود، به تربیت نیرو در این زمینه می پردازد.

وی ادامه داد: ما تمرکز خود را روی آذری زبان های منطقه شمال غرب کشور گذاشته ایم و سعی داریم تا با تولید مفاهیم چند رسانه ای که جدیدا ایجاد کرده ایم، مورد توجه مردم این منطقه قرار بگیریم.

مسئول غرفه ی وارثان انتظار برگزاری چنین نمایشگاه هایی را مثبت ارزیابی وخاطرنشان کرد: نقصی که دراین نمایشگاه دیده می شود، مسئله تبلیغات است و به دلیل همین ضعف است که مخاطب کمی جذب نمایشگاه شده است. جوانعلی در پایان یادآور شد: رسانه های انقلاب اسلامی برای اینکه بهتر و مفید تر در جامعه ظاهر شوند، باید بیشتر کار کنند زیرا جبهه دشمن بسیار دقیق و منسجم در این زمینه فعالیت کرده و به دنبال منحرف کردن افکار عمومی هستند.

اخبار مرتبط