امید پرسپولیس در تمرین حاضر شد

بازیکن تیم پرسپولیس پس از پایان دوران سربازی امروز در محل تمرین خود حاضر شد.

به گزارش سراج24، امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس که به تازگی دوران سربازی خود را پشت سر گذاشت صبح امروز و بعد از مدت‌ها در تمرین تیم پرسپولیس حاضر شد.

عالیشاه در بدو ورود با برخی از همبازایانش رودررو شد و با آنها به خوش و بش پرداخت.

عالیشاه به دلیل اینکه بازیکن پرسپولیس بود بعد از پایان سربازی مجددا به تیم خود بازگشت.
منبع: فارس
 

اخبار مرتبط