وعده فوتبالی وزیر ارتباطات پس از دربی

وزیر ارتباطات که دیروز شاهد بازی دربی از ورزشگاه آزادی بود از آنتن‌دهی تلفن همراه در این ورزشگاه انتقاد و قول داد این موضوع را برطرف کند.
به گزارش سراج24،«محمد جواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات با انتقاد از آنتن دهی تلفن همراه در ورزشگاه آزادی وعده داد، با کمک مدیریت این ورزشگاه و اپراتورهای تلفن همراه این مشکل را برطرف کند.

اخبار مرتبط