هوای تهران بازهم «ناسالم» شد

مرکز پایش آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوای پایتخت را ۱۰۳ و در وضعیت «ناسالم برای گروه های حساس» اعلام کرد.

به گزارش سراج24، اگرچه شهر تهران در چند روز گذشته هوای پاک و صافی داشت اما بعد از حدود دو روز بازهم آلودگی به سراغ تهرانی‌ها آمد تا هوای پایتخت «ناسالم برای افراد حساس»‌ تلقی شود.

 «محمد رستگاری» معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در ٢٤ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۸ صبح مورخ ۹۶/۱۱/۲۷ در وضعیت «ناسالم برای گروه های حساس» بوده است.
  
وی افزود: در این بازه زمانی منواکسیدکربن: پاک(۲۳)، ذرات معلق با قطر کمتر از ١٠ میکرون: سالم(۷۵)، ذرات معلق با قطر کمتر از ٢.٥ میکرون: ناسالم برای گروه های حساس (۱۰۳) اعلام شده است
منبع: مهر
 

اخبار مرتبط