بیرانوند دوباره هواداران را تحریک کرد!

رفتارهای عجیب بیرانوند نسبت به هواداران پرسپولیس ادامه دارد و تماشاگران واکنش تندی به دروازه‌بان پرسپولیس نشان دادند.

به گزارش سراج24، زمانی که علیرضا بیرانوند قصد خروج از ورزشگاه خیرالعمل را داشت با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس روبرو شد. آنها  بابت رفتارهای روز گذشته بیرانوند از او عصبانی بودند و حتی به این دروازه‌بان گفتند بابت رفتارهای روز گذشته باید از هواداران عذرخواهی کند.بیرانوند در واکنش به اعتراض هواداران گوش‌هایش را گرفت و از مقابل هواداران بی‌تفاوت رد شد. این مسأله خشم هواداران پرسپولیس را در پی داشت و آنها با دیدن محمود خوردبین به این مسأله معترض بودند و گفتند او با تشویق هواداران، بیرانوند شده است بهتر است با این شرایط از پرسپولیس برود.
منبع: فارس
 

اخبار مرتبط