«پایتخت» در «پایتخت» +جدیدترین تصاویر

سازندگان مجموعه تلویزیونی «پایتخت۲» برای ادامه تصویربرداری از شیرگاه به تهران آمدند.

 

به گزارش «سراج24»؛   مجموعه نوروزی «پایتخت2» مدتی پیش در شیرگاه یکی از شهرهای شمالی کشورمان کلید خورد و پس از پایان تصویربرداری این بخش‌ها، گروه سازنده برای ادامه تصویر به تهران آمدند.
 
 
بنا بر این گزارش، سیروس مقدم و گروهش در تهران به لوکیشن‌هایی نظیر خانه سالمندان خواهند رفت و در ادامه نیز به جنوب کشور و قشم خواهند رفت. 
 
سری دوم مجموعه پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری اواسط دی امسال در شهر شیرگاه استان مازندران کلید خورد. تدوین همزمان سریال را نیز خشایار موحدیان و سعید سیاح آغاز کرده‌اند.
 
 
پایتخت 2 که به کارگردانی سیروس مقدم و برای پخش نوروزی از شبکه یک ساخته می شود مانند سری اولش حول محور خانواده نقی می چرخد اما این بار سفر نقی و خانواده‌اش را نه به تهران بلکه از یکی از شمالی‌ترین شهرهای کشور به قشم در جنوبی‌ترین منطقه کشور و آشنایی آنها با فرهنگ و آداب و رسوم اقوام مختلف ایران را به تصویر می‌کشد.
 
تفاوت دیگر این مجموعه با سال گذشته اش این است که کامیون ارسطو بجای اسباب و اثاثیه نقی، گنبد و گلدسته پیش ساخته ای را حمل می کند که قرار است از شمال به جنوب برده شود.
 
در این سریال محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، علیرضا خمسه و ... حضور دارند.
 
عوامل پشت دوربین این سریال عبارتند از تهیه کننده: الهام غفوری، کارگردان: سیروس مقدم، سرپرست نویسندگان : محسن تنابنده، نویسنده ها : کورش نریمانی، حسن وارسته ، مدیر تصویر برداری: فرشاد گل سفیدی، صدابردار : امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، طراح گریم: مجید اسکندری، جانشین تولید: محمود اتحادی، دستیار کارگردان: عادل معصومیان، رضا شریفی، منشی صحنه: امیر رضا مکین، عکاس نادر فوقانی.
اخبار مرتبط