خروج هواپیما از باند فرودگاه مشهد ۰۲/۰۸/۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ ۰۲/۰۸/۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ هواپیمای عسلویه به مشهد شرکت کاسپین دقایقی پیش در سانحهای از باند فرودگاه شهید هاشمینژاد مشهد خارج شد. به گزارش سراج24، هواپیما مشهد-عسلویه شرکت کاسپین صبح امروز پس از نشستن بر باند فرودگاه شهید هاشمینژاد از باند فرودگاه خارج شد. بر اساس اطلاعات اولیه دلیل این حادثه ترکیدگی لاستیکهای هواپیما بوده است. منبع: تسنیم
0نظر