وزیر خارجه استرالیا:

برجام بهترین گزینه موجود است

«جولی بیشاپ» وزیر خارجه استرالیا روز چهارشنبه در حاشیه هفتاد و دومین اجلاس عمومی سازمان ملل متحد که اینک در نیویورک در حال برگزاری است، در گفت‌و‌گو با شبکه خبری «بلومبرگ» برجام را بهترین گزینه موجود نام نهاد.
به گزارش سراج24،  وزیر خارجه استرالیا برجام را بهترین گزینه موجود در برهه کنونی توصیف کرد و خواستار ادامه اجرای این توافق شد.
 
 بیشاب گفت: «برجام توافق کاملی نیست، اما بهترین گزینه کنونی است.»
 این شبکه خبری با اشاره به دیدار روز چهارشنبه «ترزا می» نخست وزیر انگلیس با «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران به تاکید لندن نسبت به اهمیت این توافق اشاره کرد.
این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا این هفته برجام را «مایه شرم» آمریکا توصیف کرد و روز چهارشنبه گفت تصمیم خود را در قبال این توافق اتخاذ کرده است. وی با این حال توضیحی در مورد تصمیمش نداد.
منبع:فارس
اخبار مرتبط

بنای دولت پیگیری حقوق ملت ایران و تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای است

آمریکا از تهدید ایران نتیجه‌ای نگرفت/ انسجام ملی پاسخ قاطع ملت به فشارهای واشنگتن است

مذاکرات کارشناسی ایران و آمریکا در سوئیس به ریاست غریب آبادی