استقلالی‌ها:

رحمتی بود بیشتر گل می‌خوردیم!

سیدحسین حسینی در جم ۲ گل خورد اما حداقل 3 فرصت طلایی پارس جنوبی را هم ناکام گذاشت تا استقلال مثل بازی با العین گلباران نشود.
به گزارش سراج24، سیدحسین حسینی در جم ۲ گل خورد اما حداقل 3 فرصت طلایی پارس جنوبی را هم ناکام گذاشت تا استقلال مثل بازی با العین گلباران نشود.
شاید اگر او نبود استقلال گل اول بازی را حتی زودتر می‌خورد. جالب اینکه بعضی از استقلالی‌ها هم عقیده داشتند اگر به جای حسینی رحمتی درون دروازه بود تیم‌شان بیشتر گل می‌خورد. رحمتی به دلیل مسائل روحی جمعه نیمکت‌نشین شد.
منبع:خبرورزشی
اخبار مرتبط