در بازی حساس روز سه‌شنبه

برانکو با فرمول بازی رفت مقابل الاهلی

برانکو قصد دارد در بازی حساس سه‌شنبه مقابل الاهلی عربستان از زوج طارمی – علیپور در خط حمله پرسپولیس استفاده کند و منشا را مثل بازی رفت در نیمه دوم به میدان بفرستد.
به گزارش سراج24، برانکو قصد دارد در بازی حساس سه‌شنبه مقابل الاهلی عربستان از زوج طارمی – علیپور در خط حمله پرسپولیس استفاده کند و منشا را مثل بازی رفت در نیمه دوم به میدان بفرستد.
این کار در بازی رفت دو تیم جواب داد و با ورود منشا، پرسپولیس متحول شد. البته در آن بازی طارمی خیلی روی فرم نبود اما حالا به مراتب آماده‌تر شده و انگیزه‌های بسیاری برای باز کردن دروازه الاهلی عربستان دارد.
منبع:خبرورزشی
اخبار مرتبط