لحظاتی قبل آغاز جلسه محاکمه عاملان قتل بنیتا ۲۰/۰۶/۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ ۲۰/۰۶/۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ محاکمه متهمان در شعبه 9 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی کشکولی صورت میگیرد. به گزارش سراج24، از لحظاتی قبل محاکمه عاملان قتل بنیتا دختر بچه هشت ماهه در دادگاه کیفری شماره یک استان تهران آغاز شد. محاکمه متهمان در شعبه 9 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی کشکولی صورت میگیرد. منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
0نظر