رسانه‌های ارتباطی با جبهه مردمی انقلاب اعلام شدند

روابط عمومی جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی جهت ارتباط متقابل با آحاد مردم و رسانه‌ها و اطلاع رسانی از مواضع و رخدادهای جبهه، آدرس رسانه‌های این جبهه را اعلام کرد.

به گزارش سراج24 ، روابط عمومی جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی جهت ارتباط متقابل با آحاد مردم و رسانه‌ها و اطلاع رسانی از مواضع و رخدادهای جبهه، آدرس رسانه‌های این جبهه را به شرح زیر اعلام کرد:

1- تلگرام:  ttps://telegram.me/JebheMardomi
2- اینستاگرام:  https://www.instagram.com/jebhemardomi
3- رایانامه: jebhemardomi313@gmail.com
4- توییتر:  https://twitter.com/jebhemardomi

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این اطلاعیه تأکید شده است، تنها آدرس‌های ذکر شده رسمیت داشته و متعلق به جبهه مردمی نیر‌وهای انقلاب است و آدرس‌های مشابه ارتباطی به این جبهه نداشته و به طور خودجوش ایجاد شده است.

رسانه‌های مزبور به تدریج فعال شده و اخبار و اطلاعات مرتبط با جبهۀ مردمی نیروهای انقلاب را  نشر خواهند داد.

به گزارش تسنیم، «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» روز یکشنبه 5 دی‌ماه با حضور 10 نفر از چهره‌های انقلابی اعلام موجودیت کرد.

هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.

به تازگی 360 فعال سیاسی و فرهنگی کشور اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرهنگیان و چهره‌های شاخص مذهبی و اقشار مردم اعلامیه اعلام موجودیت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» را امضا و از تشکیل این جبهه حمایت کردند.

اخبار مرتبط

زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود

رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشا و درس‌آموز است