به گزارش سراج24، یکی از مسافران پرواز شماره 5236 هواپیمایی آتا ، اظهار کرد: اواسط هفته گذشته همزمان برای مسیر تهران ــ مشهد پرواز رفت و برگشت (سهشنبه و 5شنبه) را خریداری کردم.
وی با بیان اینکه زمان پرواز برگشت ساعت 22:30 دقیقه دیروز مورخ 11 آذرماه بود، افزود: همان روز رفت به مشهد پیامکی برای مسافران ارسال شد با این مضمون که تایم پرواز از ساعت 22:30 دقیقه به ساعت 16:30 دقیقه تغییر کرده است. آیا شرکتهای هواپیمایی شرعاً مجازند بلیت 22:30 بفروشند و بعد آن را بدون هماهنگی با مسافران به 16:30 تغییر دهند و به آن هم پایبند نباشند و با یک ساعت و نیم تأخیر یعنی 18:05 حرکت کنند؟!
وی با تأکید بر اینکه تمام برنامهریزیهای مسافران با این پیامک هواپیمایی آتا بههم ریخت، افزود: از سر ناچاری مسافران پرواز مذکور در زمان مقرر در فرودگاه بسیار شلوغ هاشمینژاد حاضر شدند، اما در کمال تعجب اعلام شد که پرواز با یک ساعت تأخیر یعنی در ساعت 17:30 دقیقه انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه دلیل این تأخیر از سوی کارکنان هواپیمایی آتا در فرودگاه مشهد نقص فنی اعلام شد، گفت: بر هم خوردن برنامهریزی مسافران در کنار تأخیر در پرواز باعث اعتراض مردم و درگیری لفظی با تعدادی از کارمندان هواپیمایی آتا شد.
وی با بیان اینکه کادر حفاظت فرودگاه هاشمینژاد مسافران معترض را آرام کردند، افزود: کارکنان و مسئولان هواپیمایی آتا در مشهد پس از اعتراض مردم گفتند که "ما مقصر نیستیم و آژانس فروشنده بلیت مقصر جابهجایی زمان پرواز و تأخیر به وجود آمده آن است".
وی با طرح این پرسش که هواپیمایی آتا با چه مجوزی پرواز ساعت 22:30 را به 16:30 دقیقه تغییر داده است، اظهار کرد: بسیاری از مسافران پرواز 5236 آتا باید از تهران به سایر شهرهای کشور پرواز میکردند و بر اساس اعلام این ایرلاین، اقدام به خرید بلیت پرواز تهران بهسمت شهرهای مورد نظر کرده بودند.
وی ادامه داد: بهعنوان مثال یکی از مسافران، پرواز ساعت 18 تبریز را از تهران خریداری کرده بود که با تأخیر پرواز مشهد تهران (16:30) به 18:05 دچار ضرر و زیان شد، مسئلهای که هواپیمایی آتا باعث و بانی آن بود.
0نظر