افتخاری حاضر به مصاحبه نشد

مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از نشست با سرمربی این تیم حاضر به گفت‌وگو با اصحاب رسانه نشد.

به گزارش سراج24 ، رضا افتخاری بعد از نشست با علیرضا منصوریان بدون توجه به خبرنگاران حاضر در جلوی ساختمان باشگاه سوار بر اتومبیل شد و محل را ترک کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال سوار بر اتومبیلی شد که منصوریان و توفیقی در آن حضور داشتند و عدم مصاحبه او دلخوری خبرنگاران را در پی داشت.

اخبار مرتبط