مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه :

زنگ استکبارستیزی در مدارس استان کرمانشاه نواخته می‌شود

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه گفت: زنگ استکبارستیزی و پدافند غیرعامل در تمامی مدارس استان کرمانشاه در روز ۱۲ آبان نواخته می‌شود.

به گزارش سراج24، محمدرسول اکبری  با گرامیداشت مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: امسال زنگ روز ملی مبارزه با استکبارجهانی و روز دانش آموز در صبحگاه تمامی مدارس استان کرمانشاه و به صورت نمادین در یکی از مدارس ساعت 8:30 دقیقه روز 12 آبان نواخته می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه حضور دانش‌آموزان در جلسات بصیرتی با موضوع استکبارستیزی، برگزاری مسابقات هنری، برنامه‌ علمی و فرهنگی را از برنامه‌های هفته مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: زنگ ایثار و مقاومت در روز شنبه 8 آبان در مدارس استان کرمانشاه نواخته شد.

اکبری دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و ائمه جمعه، خانواده معظم شهدا، فرمانداران و استانداران استان کرمانشاه را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: در روز 13 آبان تجمع و راهپیمایی گسترده دانش‌آموزان مدارس استان کرمانشاه را از مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان شاهد خواهیم بود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات نقاشی با عنوان "دانش‌آموز بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی" ویژه دانش‌آموزان ابتدایی در هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: در روز 13 آبان نیز به کسانی که در مسابقه آدمک‌سازی برنده شوند، جوایزی اهدا می‌شود.

اکبری با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه استکبارستیزی در اکثر مدارس این استان عنوان کرد: جلسات هم‌اندیشی نخبگان نیز از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در این ایام است و بسته‌های فرهنگی در راستای بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان در مورد فرهنگ عاشورایی نیز در سطح مدارس توزیع می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از 300 برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر

محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا