معاون سازمان حج و زیارت اعلام کرد

ثبت‌نام ۴۰۰ هزار نفر برای زیارت اربعین در سماح

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت داشتن اعتبار گذرنامه و دریافت روادید برای سفر به عتبات در ایام اربعین حسینی را ضروری دانست و تاکید کرد: آمار ثبت‌نام در سماح ۴۰۰ هزار نفر شد

به گزارش سراج24،حمید محمدی  درباره آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان متقاضی سفر اربعین حسینی در سامانه سماح اظهار کرد: تعداد کسانی که تمایل خود را برای سفر به عتبات در ایام اربعین حسینی اعلام کرده‌اند به 400 هزار نفر رسید.

وی ادامه داد:‌ روند تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه سماح در حال افزایش است اما از علاقمندان سفر اربعین می‌خواهیم که هر چه زودتر ثبت‌نام خود را انجام دهند و برنامه‌های خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اعتبار برای گذرنامه و دریافت روادید برای سفر اربعین ضروری است، گفت: گذرنامه زائران باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

محمدی تصریح کرد: ثبت‌نام به‌موقع متقاضیان سفر به عتبات در اربعین حسینی موجب برنامه‌ریزی مناسب برای تمامی زائران خواهد شد و خواهشمندیم به تمامی اطلاعیه‌های ستاد مرکزی اربعین توجه شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین درخواستهای ستاد مرکزی اربعین دریافت روادید زائران اربعین حسینی است که امیدواریم تمامی علاقمندان اقدامات لازم در این باره را انجام دهند.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: امسال خروج از مرزهای ایران  و عراق بدون داشتن روادید و مدارک شناسایی امکان‌پذیر نخواهد بود و نیروی انتظامی کنترل ویژه‌ای را در مرزها انجام خواهد داد.

محمدی به متقاضیانی که قصد سفر به عتبات در ایام اربعین حسینی را دارند توصیه کرد تا فریب دفاتر غیر‌مجاز و سوء‌استفاده‌کنندگان را نخورند و از مبادی قانونی اقدام به دریافت روادید و سفر به عتبات کنند.

منبع:تسنیم

اخبار مرتبط

سامانه‌ خورشیدی جلوگیری از سرمازدگی درختان ساخته شد

رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق کشور

جاده‌ها لغزنده می‌شود