مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در قزوین:

مناطق محروم نیازمند توجه ویژه دولت است

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که مناطق محروم نیازمند توجه ویژه دولت است گفت: تمام مدیران و مسئولان دولت باید در جهت تحقق سیاست‌ها و اهداف تعیین‌ شده در دولت تلاش کرده و این مهم را در اولویت قرار دهند.

به گزارش سراج24،حجت‌الاسلام والمسلمین قدرت‌الله علیخانی شامگاه شنبه در همایش ارمغان اعتدال که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهیدان رجایی و باهنر از افتخارات کشور و نظام بوده و یاد و راه آنها همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

وی بیان کرد: در حال حاضر استان قزوین با مشکلات بسیاری از جمله منابع آب، کشاورزی و صنعت روبه‌رو است که نیازمند توجه ویژه مسئولان مربوط است که امیدواریم در سفر دولت این مشکلات و مسائل برطرف شود.

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استان قزوین بیش از 900 روستا داشته که نیازمند توجه مسئولان است تا شاهد توسعه روستاها، رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی باشیم که گامی موثر در پیشرفت کشور خواهد بود.

علیخانی با اشاره به اینکه دولت یازدهم تاکنون به استان قزوین سفر نکرده است عنوان کرد: در سال پایانی نخستین دوره دولت یازدهم به سر می‌بریم این در حالی است که دولت تاکنون به استان قزوین سفر نکرده که امیدواریم به‌زودی این سفر محقق شده و شاهد آثار خیر و برکت آن باشیم.

وی ادامه داد: توجه به مناطق محروم و برطرف کردن مشکلات مردمان ساکنان در این متاطق از اولویت‌های دولت بوده و در دستور کار قرار دارد.

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: تمام مدیران و مسئولان دولت باید در جهت تحقق سیاست‌ها و اهداف تعیین‌ شده در دولت تلاش کرده و این مهم را در اولویت قرار دهند.


منبع:تسنیم

اخبار مرتبط

تغییر نام باشگاه استقلال باید با طی مراحل قانونی انجام شود

باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود

افزایش لازم در بیمه کارگران انجام شده است