علیزاده پاداش مدال طلا را دریافت می‌کند

رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرد پاداش کیمیا علیزاده نیز برابر با طلایی‌های ریو اهدا خواهد شد.

به گزارش سراج24 ، بعد از رسیدن کیمیا علیزاده به نشان برنز المپیک 2016 و کسب اولین مدال بانوان ورزش ایران در المپیک، کیومرث هاشمی اعلام کرد کمیته ملی المپیک به علیزاده پاداش مدال‌آوران طلایی را می‌دهد.

پاداش طلایی‌های کاروان ایران 10 هزار دلار، نقره 5 و برنز نیز 3 هزار دلار است.

اخبار مرتبط