تست دوپینگ از 4 بازیکن پرسپولیس و استقلال

در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس، از ۴ بازیکن تست دوپینگ گرفته شد.

 

به گزارش سراج24 و به نقل از فارس، مسئولان ستاد مبارزه با دوپینگ در پایان مسابقه تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از 4 بازیکن تست دوپینگ گرفتند.

علی حمودی، آرش برهانی از استقلال و هادی نوروزی و خانزاده از پرسپولیس، بازیکنانی بودند که از آنها نمونه‌گیری شد.

دربی 76 با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

اخبار مرتبط