به گزارش سراج24 و به نقل از فارس، مسئولان ستاد مبارزه با دوپینگ در پایان مسابقه تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس از 4 بازیکن تست دوپینگ گرفتند.
علی حمودی، آرش برهانی از استقلال و هادی نوروزی و خانزاده از پرسپولیس، بازیکنانی بودند که از آنها نمونهگیری شد.
دربی 76 با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.
0نظر