فرمانده سپاه کربلای مازندران :

انتشار اخبار غیرموثق درباره شهدای مدافع حرم سبب سؤاستفاده دشمنان می‌شود

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: انتشار غیرموثق و عجولانه اخبار به‌ویژه اخبار مربوط به اسامی و عناوین شهدا و جانبازان و یا اسرای احتمالی مدافع حرم کاری ناپسند است و موجب سؤاستفاده دشمنان می‌شود.

به گزارش سراج24، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی، با تسلیت شهادت مدافعان حرم مازندران در سوریه با بیان اینکه انتشار اخبار غیرموثق در فضای مجازی بهره برداری دشمنان را فراهم می‌سازد، اظهار داشت: شهدای مازندرانی مدافع حرم در خان طومان سوریه تاکنون 13 نفر  بوده و آنچه در فضای کنونی اهمیت دارد حفظ آرامش در جامعه است.

وی افزود: اخباری مبنی بر شهادت و یا جانبازی نیروهای مازندرانی مدافع حرم در سوریه رسیده که باید گفت این انقلاب با نثار خون در تظاهرات علیه شاه در قم، تهران، ورامین شروع شد و هزاران نفر شهید شدند.

بابایی بیان کرد: در جنگ تحمیلی هر روز شهدایی تقدیم نظام اسلامی می‌شدند و گاه تا هزار شهید در روز به فوز عظیم می‌رسیدند و برای ملتی که شهادت دارد این تازگی ندارد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه شهادت افتخاری بزرگ برای جامعه اسلامی است، تصریح کرد: از خداوند می‌خواهیم تا همه ما را در زمره شهدا قرار دهد.

بابایی گفت: اگر شجاعت، مقاومت و دفاع انقلاب اسلامی نیروهای ما از مظلومان سوریه، عراق در مقابل تکفیری‌ها، داعشی‌ها و مزدوران استکبار و صهیونیزم نبود امروز در استان‌های غربی درگیر نبرد با دشمنان اسلام بودیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نقشه دشمنان از راه اندازی جنگ در سرزمین‌های سوریه، عراق، یمن ساقط کردن انقلاب اسلامی ایران با اجرای طرح تسلط بر غرب آسیا (خاورمیانه) است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: نصب عکس شهدای مدافع حرم در جای جای کشور, حرکتی برای ارج نهادن به مقام این شهدا است.

بابایی، نصب تصاویر شهدای مدافع حرم در منزل را موجب یادآوری فداکاری و رشادت این غیور مردان از خود گذشته دانست و گفت: بدانیم که اگر اقدام این شهدا در سوریه برای دفاع از حرم و اسلام نبود ما امنیتی نداشتیم و آرامش امروز را مدیون شهدای گرانقدر و خانواده‌های این عزیزان هستیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران, هدف از پاسداری را  دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهادت در این راه برشمرد و تاکید کرد: شهادت در راه خدا نه تنها خللی در جامعه ایجاد نمی‌کند بلکه شهادت توام با سلامت در دین بهترین راه رسیدن به باری تعالی، ائمه معصومین (ع) و شهدای کربلا قلمداد می‌شود.

بابایی گفت: حفظ، گسترش و تقویت روحیه حماسی، مقاومت و دشمن ستیزی ادامه راه شهدا انقلاب اسلامی، مدافع حرم و سید الشهدا (ع) است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: انتشار غیر موثق و عجولانه اخبار بویژه اخبار مربوط به اسامی و عناوین شهدا و جانبازان و یا  اسرای احتمالی مدافع حرم کاری ناپسند  است و موجب بهره برداری هوشمندانه دشمنان می‌شود.

بابایی گفت: دشمن با زیرکی خاص با انتشار تصاویر نیروهایی که به ضرب گلوله یا امواج سلاح‌های جنگی هوش خود را از دست داده و ظاهرا بی جان شدند، قصد دارد در فضای مجازی کسب اطلاعات کند و فرزندان انقلابی  و دلسوز نظام در رسانه‌های استان در این زمینه دقت کنند.

وی، ایستادگی در برابر دشمن را راه و رسم به ارث رسیده از مکتب اسلام و امام حسین(ع) دانست و یادآور شد: مسلمان واقعی نه تنها تن به ذلت نمی‌دهد بلکه با استقامت و ایستادگی در برابر ظلم استکبار را سرلوحه مرام انقلابی خود می‌کند  و در این راه یا به فیض عظما نائل شده و یا دشمن را نابود می‌سازد.

اخبار مرتبط

حضور شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس نشان از شکست دشمن دارد/ مردم نقشه های ایادی تروریست دشمن را نقش بر آب کردند