رشیدی:

مصادره اموال ایران از سوی آمریکا مصداق غارت‌گری است

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مصادره اموال ایران از سوی آمریکا مصداق غارت‌گری است.

به گزارش سراج24،مسعود رشید عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به مصادره 2 میلیارد دلار ایران از سوی آمریکا، اظهار داشت: این اقدام آمریکا مصداق بارز غارت‌گری از اموال 80 میلیون شهروند ایرانی است و نشان‌دهنده این است که دولتمردان آمریکا و مسئولان این کشور از بوش تا اوباما به دنبال ضربه زدن به ملت ایران هستند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مصادره  2 میلیارد دلار از اموال ایران در یک دادگاه غیابی بدون حضور ایران آن هم به جرمی که ثابت نشده برای ملت ایران بسیار حقارت آمیز است و این همان آمریکایی است که به‌ واسطه حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایران با 290 سرنشین از ایران عذرخواهی نکرد.

رشید افزود: مصادره یک جانبه اموال ایران نشان‌دهنده این است که غرب و آمریکا هرگز تغییر نکردند، تنها ظاهر آنها عوض شده و غرب همچنان خوی وحشی‌گری خود را علیه ایران دارد.

این فعال دانشجویی خواستار واکنش صریح و سخت دولت‌مردان ایرانی علیه این اقدام دولت آمریکا شد و اضافه کرد: آمریکا در حالی به اموال ما دستبرد می‌زند که دولتمردان ایرانی در حال مذاکره با آنها هستند، لذا مسئولان کشور و مذاکره‌کنندگان ما نیز باید واکنش سخت و محکمی در مقابل این رفتار آمریکایی‌ها داشته باشند.

اخبار مرتبط

روابط تهران-بغداد فارغ از مداخلات بدخواهان ارتقا یابد