مدیرکل پایانه های حمل و نقل استان تهران:

قیمت بلیت اتوبوس از فردا به نرخ قبل نوروز برمی‌گردد

مدیرکل پایانه های حمل و نقل استان تهران گفت: بلیت اتوبوس های بین شهری از فردا به نرخ قبل از نوروز بر می گردد.

به گزارش سراج24، حمیدرضا شهرکی ثانی  افزود: قیمت بلیت نوروزی اتوبوس ها با هدف جبران تردد یکسر خالی افزایش یافته بود که از فردا به قیمت های قبلی بر می گردد.

وی گفت : طرح افزایش قیمت بلیت بین 25 تا 30 درصد از 25 اسفند آغاز شده بود و تا 20 فروردین ادامه دارد.

مدیر کل پایانه های حمل و نقل استان تهران از مسافران خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف به ادارات کل حمل و نقل پایانه های استان ها و یا سامانه 1000143 گزارش کنند.

اخبار مرتبط

سوخت پاک | سرنوشت ۹۴۲ اتوبوس فرسوده چه می‌شود؟