وقوع اسیدپاشی در شمال غرب تهران ۱۷/۰۱/۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ ۱۷/۰۱/۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ وقوع اسیدپاشی در شمال غرب تهران صورت گرفت. به گزارش سراج24، این حادثه 2 مصدوم داشته است که به بیمارستان منتقل شدند. گفتنی است مصدومان یک آقا و یک خانم هستند.
0نظر