حادثه برای بازیکن تراکتورسازی

بازیکن تیم تراکتورسازی پس از سانحه رانندگی به بیمارستان منتقل شد.
به گزارش سراج24 و به نقل از ایسنا محمد ابراهیمی، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز ساعاتی پیش در اثر سانحه تصادف به بیمارستان منتقل شد. شنیده‌ها حاکی است چند بازیکن دیگر نیز در این سانحه حضور داشته‌اند
اخبار مرتبط