پرسپولیسی‌ها در جلسه آنالیز کادر فنی

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز (سه‌شنبه) در جلسه آنالیز کادر فنی تیم‌شان شرکت کردند.

به گزارش سراج24، مربیان تیم فوتبال پرسپولیس قبل از آغاز تمرین صبح امروز (سه‌شنبه) تیم‌شان جلسه تئوری با بازیکنان داشتند. در این نشست برانکو دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی را برای شاگردانش آنالیز و ایرادات تک تک نفرات را به آنها گوشزد کرد. برانکو همچنین  جلسه‌ای جداگانه با رامین رضاییان برگزار کرد.

اخبار مرتبط