قدرانی سرلشگر فیروزآبادی از معاون صدا در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اهداء لوح سپاس به معاون صدای رسانه ملی از اهتمام رسانه‌ای، تلاش پیگیر و مجدانه ایشان، برای ترویج و توسعهٔ زیارت مراکز مهم دوران دفاع مقدس در قالب حرکت راهیان نور قدردانی کرد.

به گزارش سراج24، سرلشگر فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اهداء لوح سپاس به نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی از اهتمام رسانه‌ای، تلاش پیگیر و مجدانه ایشان برای ترویج و توسعه زیارت مراکز مهم دوران دفاع مقدس در قالب حرکت راهیان نور قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است؛
«ترویج و توسعهٔ زیارت مراکز مهم دوران دفاع مقدس در قالب حرکت راهیان نور به منظور حفظ روحیهٔ حماسه و مقاومت در جوانان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در مواجهه با تهاجم به میراث معنوی و هویت ایرانی اسلامی است.

لذا بدینوسیله از اهتمام جناب عالی و تلاش پیگیر و مجدانه شما خواهر ارجمند در عرصه صدای رسانه ملی و تقویت این حرکت الهی و خدمت به طریق نورانی ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپاسگزارم و قدردانی می‌نمایم.

بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نموده و توفیق روزافزون شما را در ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.»

اخبار مرتبط