همه نفرات در تمرین امروز سرِ حال بودند

برانکو: بازیکنان باید شیشلیک بخورند و خودم پول غذای آنها را حساب می‌کنم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تمرین امروز (پنجشنبه) شاگردانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش سراج24،برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز (پنجشنبه) تیمش در مورد حواشی ایجاد شده پیرامون تمرینات پرسپولیس گفت: در همه تیم‌ها این اتفاق رخ می‌دهد که بازیکنان یک روز سرحال نباشند و ما مربیان انتظار داریم بازیکنان همیشه آماده و باانگیزه باشند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود او امروز در تمرین تیمش بسیار عصبانی بوده است، افزود: اینکه من یک روز ناراحت باشم و روز دیگر خوشحال، طبیعی است و دیدید امروز همه ما سرحال بودیم و تمرین خوبی را انجام دادیم. به هر حال در تمام دنیا تمرینات تیم‌ها در تمام طول هفته به یک شکل نیست و بی‌انگیزه شدن برخی بازیکنان و یا عصبانیت یک مربی یک امر طبیعی است.

برانکو در پاسخ به این سؤال که در جلسه با بازیکنانش چه گفت، یادآور شد: امروز به بازیکنانم گفتم که برای قهرمان شدن تمرین و تلاش کنند. با تغییر فصل لازم است که توصیه‌هایی به بازیکنان داشته باشم و این کار را هر روز انجام خواهم داد. وقتی از فصل سرما وارد فصل گرما و بهار می‌شوید، سیستم بدن تا حدی دچار شوک می‌شود و در این مواقع لازم است که بازیکنان مراقب تغذیه و استراحت خود باشند و مایعات زیاد بخورند. به بازیکنان گفته‌ام که باید غذای چرب کمتر مصرف کنند و حتماً سبزیجات و خوردن جوجه کباب و شیشلیک را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این مسئله که بازیکنانش باید تمام پول قراردادشان را خرج خوردن شیشلیک کنند! عنوان کرد: اشکال ندارم، من خودم پول غذای آنها را حساب می‌کنم!

اخبار مرتبط