یک جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی تشریح کرد

آســـــــم و بارداری

یک جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی وضعیت بیماری آسم برای بارداری را تشریح کرد.

به گزارش سراج24، یکی از سئوالات زنان این است که آیا کسی که مبتلا به آسم است می‌تواند در بارداری از اسپری استفاده کند؟ که در این رابطه دکتر آرین جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی توضیحاتی را ارائه کرد.

این جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در این‌باره تشریح کرد: در آسم از اسپری "کورتون" و "سالبوتامول" بیشتر استفاده می‌شود که اسپری کورتون دار معمولاً مجاز نیست ولی "سالمبوتامول" به هر مقدار می‌تواند مرود استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مهمتر از این‌ها باید سعی شود از عواملی که باعث حمله آسم می‌شود دوری و پرهیز کرد تا حملات آسمی کمتری به سراغ افراد بیایید.

اخبار مرتبط