هوای پایتخت سالم شد

معاون مرکز پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هوای پایتخت با شاخص کیفی 91 در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش سراج24، محمد رستگاری معاون مرکز پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران  در خصوص وضعیت امروز (چهارشنبه) هوای پایتخت اظهار داشت: براساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا طی 24ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح ،امروز(چهارشنبه) میانگین شاخص ایستگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست91 بیانگر شرایط سالم بوده است.

وی گفت:شهرداری منطقه 15 با شاخص کیفی 126 آلوده ترین نقطه شهر از نظر آلودگی هوا است

 

 

اخبار مرتبط