مردم به شخصی که آمریکایی‌ها تایید کنند، توجهی ندارند

آملی‌لاریجانی: ملت ایران اجازه نمی‌دهند آمریکا و انگلیس در انتخابات برای آن‌ها تصمیم بگیرند

رئیس قوه قضائیه گفت: مردم ما فهیم و زنده و بیدار هستند و خط دهی بیگانه را می‌شناسند و اجازه نمی‌دهند آمریکا و انگلیس در انتخابات برای آنها تصمیم بگیرند.

به گزارش سراج24، آیت الله صادق آملی لاریجانی شامگاه دوشنبه در جمع ایثارگران و روحانیون استان مازندران در حسینیه چهاردانگه‌های ساری، اظهار داشت: حضور در انتخابات از جهات مختلفی برای کشور ما خصوصا در این شرایط کنونی تاثیرگذار است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی تاثیر زیادی در ترقی و پویایی کشور دارد و نقش نظارتی ان بسیار مهم و حساس است.

آملی‌لاریجانی تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری وظایف مختلفی دارد که از جمله آن تعیین رهبر و تشخیص اوصاف در رهبری و وظیفه عملی را برعهده دارد و اگر در نظام جمهوری اسلامی توجه کنیم ولی فقیه رکن اصلی نظام است و براساس اختیارات قانون اساسی سه قوه زیر نظر رهبری اعمال می‌شوند.

وی  ادامه داد: بنابراین اهمیت مجلس خبرگان رهبری بر اساس اهمیت آن موضوعی است که مورد اختیارات مجلس است و همه باید به مجلس خبرگان رهبری اهتمام داشته باشیم.

رئیس قوه قضاییه افزود: متاسفانه ما مشاهده می‌کنیم دشمنان نظام جمهوری اسلامی در طول 37 سال انقلاب هیچ‌گاه دست از ضربه زدن انقلاب برنداشتند و امروز همه به مانند فتته 88 به میان آمدند و با رسانه‌های خودشان در حال شکل‌گیری برخی جریانات هستند.

آملی لاریجانی گفت: مردم ما بصیر و فهیم هستند و فرق خودی و غیر خودی را از هم تشخیص می‌دهند و می‌دانند چه کسی به این نظام خدمت می‌کند و مردم آن‌هایی را که با رهبری زاویه دارند و در راستای تضعیف نظام سخنرانی می‌کنند اعتماد ندارند چرا که ملت ما بیدار و هوشیار هستند.

وی ادامه داد: مردم ما فهیم و زنده و بیدار هستند و خط‌دهی بیگانه را می‌شناسند و نخواهند گذاشت آمریکا و انگلیس در انتخابات برای آنها تصمیم‌سازی کنند و مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای تو دهنی محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مردم پایبند به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و  در روز 7 اسفند ماه نمایندگان خودشان را  با حضور حداکثری انتخاب می‌کنند، افزود: آمریکا‌یی‌ها با هزینه‌های میلیاردی نمی‌توانند برای ملت ایران نماینده تعیین کنند.

وی بیان کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات می‌تواند این پیام را برای غربی‌ها داشته باشد که هر شخصی که آن‌ها تایید کنند مردم توجهی ندارند و بر اساس شاخص و معیار انقلاب اسلامی مردم نماینده خودشان را انتخاب خواهند کرد.

آملی‌لاریجانی افزود: انقلاب ما یک انقلاب الهی بوده و شاخص مردم در انتخابات این است که شخص به چه میزان با ارزش‌های الهی و خط و مشی که مقام معظم رهبری تعیین کرده نزدیک است.

وی گفت: مردم رهبری این کشور را محور اقتدار می‌دانند و رهبر انقلاب محور انسجام، وحدت ملی و اقتدار جمهوری اسلامی است و امنیت کشور در سایه دور اندیشی و دقت نظر مقام معظم رهبری است.

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنانش به جنگ در کشور سوریه اشاره کرد و گفت: عده‌ای در ابتدا جنگ در سوریه می‌گفتند به ایران چه ربطی دارد، امنیت ما به نحوی است که با کشورهای منطقه گره خورده است و دور اندیشی رهبر انقلاب سبب شده است که ما امنیت داریم و ما باید شکر گزار این امنیت باشیم و این نعمت را  بشناسیم و قدر بدانیم.

آملی‌لاریجانی با بیان اینکه مردم با بصیرت و فهیم ایران اسلامی در انتخابات 7 اسفند با حضور جدی و پررنگ و پرمعنا نشان خواهند داد در مسیر ولایت قرار دارند، تصریح کرد: مردم در انتخابات امسال اقتدار، فهم و بصیریت خود را نشان خواهند داد و با حضور پرشور خودشان در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

اخبار مرتبط

آغاز تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات از پنج‌شنبه

مهلت یک هفته‌ای تبلیغاتی داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس

زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد