عضو ائتلاف اصولگرایان مطرح کرد:

ائتلاف اصولگرایان الگویی از تحزب حرفه ای

عضو ائتلاف اصولگرایان ائتلاف اصولگرایان را به عنوان الگویی از تحزب حرفه‌ای مطرح کرد.

به گزارش سراج24، حجت‌الله عبدالملکی اظهار داشت: یکی از شرایط برگزاری انتخابات سالم دادن اطلاعات صحیح به مردم است. اگر مردم اطلاع درستی از سوابق، برنامه‌ها و تغییر مواضع نمایندگان و کاندیداهای انتخابات نداشته باشند انتخاب درستی نیز نخواهند داشت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر دقت در بستن لیست‌ها و مراقبت از حق‌الناس، افزود: این مسئله رعایت حق‌الناس در مورد رسانه‌ها نیز مطرح است به طوری که باید اطلاع‌رسانی به موقع و گسترده داشته باشند و به جای اینکه منتظر باشند مردم به آنها رجوع کنند آنها با دادن اطلاعات درست و به موقع به عمق توده‌های مردم وارد شوند.

عضو ائتلاف اصولگرایان در خصوص لیست 30 نفره ائتلاف اصولگرایان برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی گفت: در این اقدام حرکت بزرگی صورت گرفته و 7 تشکل سیاسی بزرگ کشور با اجماع لیست 30 نفره‌ای ارائه کرده‌اند که همین اجماعی بودن و عدم سهم‌خواهی جریان‌ها از مشخصات آن است و برای اولین بار الگویی از تحزب حرفه‌ای است.

وی افزود: معیارها برای انتخاب این لیست چکش‌کاری شده و در واقع شورای نگهبان فقهی برای آن نظارت جدی داشته است. لیست 30 نفره از میان 180 نفر انتخاب شده که همگی صلاحیت و شرایط نمایندگی مجلس را دارند و کنار گذاشتن آنها به معنای عدم صلاحیت نیست اما ترکیبی انتخاب شد که حداکثر پیش‌روندگی را در مجلس داشته باشد. در این لیست نمایندگانی از قشر زنان، فرهنگیان، جوانان و سایر اقشار جامع وجود دارد و امیدواریم بتوانند جریان مجلس دهم را در راستای تحقق هرچه بیشتر اهداف انقلاب هدایت کنند.

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

 

اخبار مرتبط